:D

GRY

sobota, 27 kwietnia 2013

Czarownice


                                         Hejka przepraszam że dawno nie dodawałam
                                               postów ale nie miałam czasu :(

                     Jak mówiłam w poprzednim poście dzis napiszemy o czarownicach 

Wszystkie czarownice mogą używać przedmiotów, które pozwalają im skupić magię potrzebną do czarów. Przydatna do zwiększenia mocy będzie różdżka. Kupienie nagrody za punkty szczęścia życiowego Magiczne ręcepozwoli Simowi rzucać zaklęcia gołymi rękoma. Bardziej zaawansowane różdżki mogą dawać Simom szansę na rzucenie większej ilości zaklęć.
Jeśli chodzi o rodzaje różdżek jest ich mnóstwo. Wszystkie czarownice mają dostęp do wszystkich zaklęć, niezależnie od tego czy daliśmy im cechę zła lub dobra w Stwórz Sima. Osoba chcąca grać złą wiedźmą będzie mogła rzucać klątwy na sąsiadów lub namawiać duchy do straszenia innych przez jakiś czas. Dobre czarownice będą mogły rzucać zaklęcia miłości i szczęścia. Wiedźmy posiadać też będą możliwość wskrzeszenia umarłych jako zombie.
Zaklęcia nie działają jedynie na Simów. Czarownice mogą rzucać czar na środowisko i przeróżne przedmioty. Mogą używać ich do przemieniania obiektów kolekcjonerskich, sprzątania domu, odrabiania pracy domowej czy rozpalenia ognia w kominku.
Oprócz wykonywania zwykłych obowiązków w pracy, czarownice mogą zmierzyć się w pojedynku z innymi czarownicami lub spróbować swoich sił na arenie mioteł. Używanie areny mioteł daje wiedźmom możliwość pokazania swoich umiejętności, na arenie można też udoskonalić swoją umiejętność prowadzenia miotły.
Każda czarownica posiada miernik magii kiedy rzuca zaklęcia, ponieważ im jest niższy, tym większa szansa, że czary będą zawodziły. Niepowodzenie nie zawsze będzie miało straszne skutki, ale przy niektórych zaklęciach nie będzie to zbyt dobre. Jeśli miernik obniży się bardzo nisko, będzie można zregenerować magiczną siłę poprzez odpoczynek, używanie areny magicznych mioteł lub użycie Esencji Magii.
Uroki :
  • Zaklęcie Łutu Szczęścia – wywołuje szczęście u naszego sima na 24 godz.
  • Urok Miłosny – powoduje pocałunek z pierwszą osobą z jaką się nawiąże interakcje
  • Urok Głodu – podnosi poziom głodu
  • Urok Higieny – podnosi poziom higieny
  • Urok Pęcherza – podnosi poziom pęcherza
  • Zaklęcie Słoneczne – daje Simowi pozytywny nastrójnik i leczy ze wszystkich chorób

Zaklęcia

  • Podmuch ognia – podpala Sima lub miejsce, na którym się zaklęcia użyło
  • Podmuch Lodu – bardzo chłodzi Sima, a czasami może przemienić Sima w bryłę lodu
  • Rytuał Odnowienia – czyści i odświeża cały dom Sima.
  • Rytuał Reanimacji – wskrzesza Sima jako zombie
  • Rytuał Konwersji – zamienia jeden składnik alchemiczny w drugi

Klątwy

  • Klątwa Zropuszenia – zamienia ofiarę w ropuchę (zamienia głowę sima w żabią)
  • Klątwa Nawiedzenia – Sima nawiedza losowo wygenerowany duch zmarłego Sima
  • Klątwa Głodu – powoduje duży spadek poziomu głodu
  • Klątwa Higieny – powoduje duży spadek poziomu higieny
  • Klątwa Pęcherza – powoduje duży spadek poziomu pęcherza
  • Klątwa Choroby – nasz Sim zaczyna kasłać i spada mu higiena


                                                                Fotki :

Simka rzucająca zaklęcie podmuch ognia


Simka w interakcji przyzwij jabłko 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz